16 dec 2020

Monkfish indtræder i All Things Live-partnerskabet

Et af Danmarks førende eventbureauer – Monkfish – indtræder i All Things Live, der er den uafhængige markedsleder inden for liveunderholdning i Norden. Monkfish bevarer sin selvstændighed og fortsætter virksomhedens positive udvikling i tæt samarbejde med flere end 130 nye kollegaer i All Things Live, der har et vidtforgrenet netværk og aktiviteter i Danmark, Norge, Sverige og Finland.

“Jeg er glad for, at vores fantastiske team i Monkfish nu bliver en del af All Things Live-familien og får endnu bedre muligheder for at skabe de bedste oplevelser for eksisterende og nye kunder. Vi fastholder vores selvstændighed og det kompromisløse fokus på kreativitet og grundighed, der altid har været Monkfishs kendetegn. Med det nye partnerskab får vi en stærk organisation i ryggen og et godt udgangspunkt for at styrke Monkfishs profil overfor eksisterende og nye kunder. Samtidig glæder vi os til at bidrage til fællesskabet med vores know-how og netværk,” siger Rikke Salling, grundlægger af og CEO i Monkfish.

Rikke Salling stiftede Monkfish i 2007 med fokus på at skabe skræddersyede og uforglemmelige events til store virksomhedskunder som Novo Nordisk, Bestseller og Nordea, der har behov for en professionel partner til konceptudvikling, planlægning og afvikling – og i øvrigt sætter pris på, at ’Umanerligt grundige’ er Monkfishs motto. Virksomhedens medarbejdere og et netværk af samarbejdspartnere organiserer og afvikler 25-35 arrangementer årligt og har gennem årene budt velkommen til mange forskellige kunstnere som Jan Gintberg, Hella Joof og Nikolaj Lie Kaas eller koncertindslag med Lukas Graham og The Minds of 99.

“Monkfish skaber enestående oplevelser for nogle af de største virksomhedskunder i Danmark og har opbygget en stærk markedsposition, som vi glæder os til at samarbejde med Rikke og teamet om at udvikle yderligere i samarbejde med de øvrige medlemmer af All Things Live-partnerskabet. Sammen får vi en endnu stærkere platform for at skabe flere fantastiske events og oplevelser for vores kunder,” udtaler Kim Worsøe, CEO i All Things Live Group.

Transaktionen medfører ingen ændringer for kunder, forretningspartnere eller medarbejdere, da nærhed til markederne er et afgørende fokusområde for All Things Live-partnerskabet. Parterne har aftalt ikke at offentliggøre pris eller øvrige detaljer om transaktionen.

 

Yderligere oplysninger

Rikke Salling, Monkfish
+45 20 10 59 10 / rs@monkfish.dk

Kim Worsøe, All Things Live Group
+45 33 12 20 00 / kim@allthingslive.com

 

Monkfish
Monkfish blev stiftet i 2007 i Danmark, og virksomhedens seks medarbejdere skaber, planlægger og afvikler messer, konferencer, produktlanceringer samt personalefester og award shows. Med afsæt i kreativitet og professionalisme har Monkfish etableret en loyal kundebase, der udgøres af store virksomheder, som benytter Monkfish til flere projekter.

www.monkfish.dk

 

Om All Things Live
All Things Live blev etableret i december 2018 ved Waterland Private Equity’s køb af førende nordiske liveunderholdningsvirksomheder i Danmark, Norge og Sverige. I 2019 udvidedes partnerskabet til Finland.

All Things Live har flere end 130 medarbejdere og dækker det fulde spektrum fra lokale norske koncerter og comedyproduktioner over svenske musicals og danske stand-up shows til elektroniske musikfestivaler og store stadionkoncerter.

All Things Live repræsenterer flere end 200 artister og promoverer over 4.000 lokale og internationale events med flere end 1 million solgte billetter årligt, ligesom virksomheden har indgået en række partnerskaber med store virksomhedskunder.

www.allthingslive.com